خوب اینم

 

آخر سه پارتی که قول دادم بهتون

 

برید ادومههههه 

و زنگ زدم به آلیا

 

آلی: بله

 

مری:سلام آلی خره

 

آلی: سلام مری گاوه

 

مری:میگم ابراز علاقه مون تو حلقم

 

آلی:خو زرت رو بزن دیگه

 

مری:آلییییییییی. فین فین

 

آلی:مرضصصص گوشم کر شد

 

مری:آلییییی عررررررر

 

آلی:زهرمار رر چرا عرمیزنس درست حسابی زرت رو ب ن دیگه

 

مری:آلییییی بدبخت شدم

 

الی:مگه چی شده که

 

مری:امروز  بابا گفته بود با یه فردی قرار داد داره و به من گفته بود که عرررررررر گفته بود عرررررررررر گفته

بود که برگه ی قرار داد رو اصلاح کنم عرررررررر

 

آلی:خو بعدش

 

مری:نپر وسط حرفم عررررر بعدش که اصلاح کردم رفتم به طرف اتاق بابا و عرررررررر

 

آلی:بعش چی شد

 

مری:نپر وسط حرفممممم  خلاصه که عرررررررر بدجور سوتی دادممممم عرررررررر فین فین

 

الی:حالا مگه چی شده که فوقش ازت گوشیت و لپ تاب و تلویزیون رو و

 

مری:آلیااااا نمک رو زخمم نپاش عررررررررر

 

الی :باشه امشب میای به خونه ای که خریدیم باشه

 

مری :باشهههه عرررر

 

 

 

 

 

 

.. 

 

.. 

.. 

 

 

 

خب بچه ها اینم از این 

 

تموم شد 

 

لایک و کامنت یادتون نره