راستی اول هم گفته بودم که نوشته ای که پایین پوستر هست اسم انگیلیسی خانم خوشگل و آقای جنتلمن هست 

شلام وبلاگی های من

 

خوفید خوشید سلامتید

 

اومدم با پارت 7 و طلسم رو شکوندممممنننن

 

همه با هم یک دوسه دیشدادان دیش آن دیشدادان دشیدان دیشدادان دیش آن

 

لی لی لی لی لی لی لی لی لی لو لو لو لو لو لو لو لو لو لو لو لو لو لو

 

خوف زیادی زر نزنم

 

برو ادومه مطلبببببببب 

 تا شروع داستان :3 2 1 شروع

 

رفتم به طرف دستگاه کپی گر لمسی (بچه ها الان میگید که چرا اینهمه لمسی وجود داره چون که شرکت مرینت یکی از بزرگترین و پولدار ترین شرکت هاست و بهترین دستگاه ها رو داره ) 

 

برگه ی اصلاح شده رو گذاشتم تو کپی گر صدایکپی گر : برگه در حال کپی است ....... (نقطه ها علامت مکث هست) برگه کپی شد

 

برگه رو درآوردم پوشه رو باز کردم گذاشتم تو........

 

 

ای وای تمومید

 

خوف میدونم الان میگید کم گذاشتم ولی نظرات و لایک ها کمه برای همین

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شوخی شوخی کمه دلم سوخت (ببینید چه دختر خوبیم 😁😁😁😁/وجی:آره جون عمت/من:زهرمار /وجی : -__-)

 

تو پوشه و پوشه رو برداشتم با اخم و تخم که میخواستم همه ازم بترسه و البته میترسن با غرور و قدم های بلند(بچه ها شاید جای سوال بشه چرا الان از مرینت شیطون به مرینت مغرور چون که مرینت تو کارش جدیه و نمیخواد به کارگرا رو بده ) به سمتاتاق بابا رفتم که توش قرارداد می بستن 

 

 

بچه ها تموم شد بابای